logo

R & P Consulting Bt.

BPO Manager

A Rödl & Partner cégcsoport jelenleg a világ 50 országában 111 irodával képviselteti magát. A jogi, adó-, és vállalati tanácsadást nyújtó, valamint könyvvizsgálattal foglalkozó tanácsadó és könyvvizsgáló társaság dinamikusan növekvő sikerét a több, mint háromezer, vállalati szellemben gondolkozó partnereinek és munkatársainak köszönheti, akik az ügyfelekkel szorosan együttműködve dolgozzák ki az alapos, - gyakran határokon átívelő – döntések meghozatalához szükséges információkat a gazdaság, az adó, a jog, és az IT területén, amely döntéseket aztán az ügyfelekkel közösen valósítanak meg. 

 A Rödl & Partner története 1977-ben kezdődött Nürnbergben egy egyszemélyes iroda alapításával. Gondos tervezés eredményeként létesültek újabb és újabb irodák Németországban és Közép-Kelet-Európában (1989-től), majd piacra léptünk Ázsiában (1995-ben). A kezdeti terjeszkedést újabb jelentős irodák nyitása követte Nyugat- és Észak-Európában (1998-tól), az Amerikai Egyesült Államokban (2001-től), Dél-Amerikában (2005-től) valamint Afrikában (2008-tól). 

Amennyiben szeretnél gyönyörű környezetben, rugalmas munkaidőben, segítőkész kollégákkal együtt dolgozni, és egy jó hangulatú, lendületes társaság tagja lenni, ahol rengeteget tanulhatsz, várunk szeretettel.
Feltöltve: 2022. Jan. 10.
Tulajdonságok

Helység:

Budapest VI.

Cégnév:

R & P Consulting Bt.

Kategória:

Gazdasági vezető

Szükséges nyelvtudás:

Német

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

Tapasztalat:

1-3 év gyakorlat
Leírás
• 8-10 fős könyvelőkből és könyvelő asszisztensekből álló csoport irányítása 
• teljeskörű könyvelési feladatok felügyelete 
• havi, negyedéves zárási, jelentéskészítési feladatok felügyelete 
• beszámolók, adóbevallások összeállításának felügyelete 
• munkatársak támogatása az ügyfél Adóhatóság előtti képviseletében 
• aktív kommunikáció munkatársakkal, ügyfelekkel
Elvárt szakmai képzettség
Követelmény: 
• főiskolai/egyetemi végzettség 
• mérlegképes könyvelői regisztráció (vagy a regisztrációhoz szükséges követelmények teljesítése) 
• német kommunikációképes nyelvtudás: elsősorban német partnerekkel való kapcsolattartáshoz szóban és írásban 

Előny: 
• hasonló munkakörben szerzett legalább 1-3 év tapasztalat 
• adótanácsadói képesítés