logo

Nelson Flottalízing Kft.

Gazdasági ügyintéző

Kit is keresünk? 
A cégcsoport gépjármű finanszírozást nyújtó tagvállalata, a Nelson Flottalízing Kft. székesfehérvári csapatába keresünk precíz, kihívásokat kereső, munkájára igényes kollégát az alábbi munkakörbe: Gazdasági ügyintéző 

Miért a Nelson? 
  • A Nelson Flottalízing egy fiatal és motivált Csapat, ahol a munkahelyeden kulturált és modern körülmények várnak
  • Tudjuk, hogy a legfontosabb értékünk a Munkavállalói Csapatunk, így mindent megteszünk, hogy támogassuk Őket
  • Kollégáid több évtizedes tapasztalattal és nemzetközi számviteli ismeretekkel rendelkező szakemberek
  • Stabil, biztos hátterű cégcsoport vagyunk
  • Összetartó csapatban, családias hangulatban dolgozunk 
  • Modern és felszerelt irodában, korszerű eszközöket használunk 
  • Munkánkban rendkívül kitartóak vagyunk 
  • Színvonalas céges rendezvények keretében pedig pihenünk és szórakozunk
  • Szakmai vezetésünktől rengeteget tanulhatsz
Feltöltve: 2020. június. 22.
Tulajdonságok

Helység:

Székesfehérvár

Cégnév:

Nelson Flottalízing Kft.

Kategória:

Pénzügyi-számviteli ügyintéző

Szükséges nyelvtudás:

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

Tapasztalat:

3-5 év gyakorlat
Leírás
Elsődleges feladataid: 
Gazdasági ügyintézőként bejövő bizonylatokat kell feldolgoznod és kimenő számlákat kell készítened magas szinten automatizált vállalatirányítási rendszerünkön keresztül. Elvárás, hogy precíz légy, munkádra igényes, hiszen bizonylatok feldolgozása felelősségteljes feladat. Mégsem kell attól tartanod, hogy a munka száraz vagy monoton lenne, hiszen a bejövő- és kimenő papír alapú és elektronikus bizonylataink kezeléséhez szoros ügyfélkapcsolatok is tartoznak. 

Feladataid lesznek többek között: 
  • Vevői számlák készítése 
  • Beérkező számlák iktatása és rögzítése 
  • Számlareklamációk kezelése 
  • Gépjármű adásvételi szerződések készítése és az ezekhez kapcsolódó számlák rögzítése 
  • Adatszolgáltatások készítése a könyvelés részére 
  • Analitikus nyilvántartások vezetése
Elvárt szakmai képzettség
Elvárásaink: 
  • Pénzügyi, számviteli szakképzettség 
  • Kiváló kommunikációs képesség írásban és szóban egyaránt 
  • Microsoft Excel ismerete középhaladó szinten
  • 3-5 éves szakmai tapasztalat pénzügyi adminisztráció területén
  • Gyors tanulási képesség, nyitottság a folyamatos megújulásra 
  • Együttműködő és proaktív attitűd 

 Előnyt jelent:
  • Pénzügyi, számviteli ügyintéző OKJ oklevél