Ingatlankönyvelőként elsősorban Ön felelős az ingatlan-portfólió pénzügyi nyilvántartásának általános integritásáért, vezető munkatársak koordinálásával.
Feladatok:
Az ingatlanokkal kapcsolatos általános pénzügyi kérdések iránti felelősség. A vezetők utasításainak követése egyéb kérdések esetén, biztosítva az ingatlanok zavartalan működését
Új bérleti szerződések és módosítások megismerése, bérleti kivonatok létrehozása és az adatok beillesztése a szükséges rendszerekbe. Megfelelő és naprakész adatbázis vezetése a bérlőkről és az egységekről
Időszakos és egyéb eseti számlázás
Biztosítja, hogy minden bérlő rendelkezzen a bérleti szerződésben előírt megfelelő betéttel vagy bankgaranciával. Díjak bérleti szerződések szerinti indexálása
TO-adatok gyűjtése a bérlőktől Bejövő szállító számlák jóváhagyási folyamatának indítása
A számlák kifizetésének folyamatos ellenőrzése, határidő betartásának felügyelete. Bankszámlakivonatok nyilvántartása. Banki átutalása előkészítése.
Property Manager kollégák támogatása az adósságok behajtásában. Szükség esetén emlékeztető levelek küldése a bérlőknek
Jelentések, bérleti, beszedési és adósságjelentések készítése, adatok hitelességének ellenőrzése
Együttműködés a belső és külső ellenőrző munkatársakkal, szervekkel
Vezetők és ügyfelek által kért egyéb feladatok végrehajtása